Drutex od wielu lat jest jedną najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, cieszących się zaufaniem klientów i partnerów biznesowych na całym świecie. Potwierdzeniem tej pozycji jest tytuł Superbrands, przyznany przez znaną na całym świecie organizację, nagradzającą już od 25 lat najsilniejsze i cieszące się największym zaufaniem marki na świecie. Swoje badania przeprowadza ona w ponad 90 krajach, wyłaniając laureatów na poszczególnych rynkach i prezentując historie ich sukcesów.
- Cieszymy się z przyznanego nam tytułu, zwłaszcza, że otrzymaliśmy go siódmy raz z rzędu. To najlepsze potwierdzenie, że spójne i konsekwentne budowanie pozycji marki Drutex w Polsce i na świecie przynosi oczekiwane rezultaty. Dziś Drutex jest synonimem najwyższej jakości i innowacyjności, a także rzetelności biznesowej. Respondenci docenili również realizowane przez nas od początku istnienia firmy projekty CSR – mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.
Tegoroczna, 15. edycja konkursu Superbrands, opierała się na szerokim badaniu konsumenckim przeprowadzonym wśród 15 tys. respondentów, a także na opinii ekspertów z Rady Marek. Oceniali oni pozycję rynkową marki w Polsce, jakość́ produktów lub usług, jakość́ relacji B2B oraz innowacyjność́ i działania CSR. Pod uwagę brali też dynamikę rozwoju marki i jej siłę na tle danej kategorii.
Uroczyste wręczenie tytułów odbędzie się w listopadzie br. w warszawskim hotelu Sheraton.
źródło i zdjęcie: Drutex
Komentarze