Osią kampanii jest krótki, 23 sekundowy filmik, którego celem jest przekonanie użytkowników o tym, że jedynie licencjonowani instalatorzy w profesjonalny sposób dobiorą do bramy odpowiedni siłownik, dokonają autoryzowanego montażu oraz zaoferują wiarygodny serwis, oferując przy tym 5-letnią gwarancję.
Spot został zrealizowany we współpracy z portalem montersi.pl, a twarzą kampanii jest znany ze swoich wcześniejszych produkcji Tomasz Tarnówka.
Program licencyjny Nice obowiązuje od 1 stycznia 2017 roku. Od tego dnia gwarancją Nice Polska objęte są produkty zainstalowane wyłącznie przez licencjonowanych instalatorów Nice.
Mają oni również wyłączne prawo do wykonywania płatnych przeglądów technicznych przedłużających gwarancję według zasad zawartych w karcie gwarancyjnej Nice.
Celem nadrzędnym programu jest utrzymanie wysokiej jakości montażu automatyki Nice, a także stworzenie elitarnej grupy eksperckiej w sposób szczególny promowanej przez Nice oraz posiadającej unikalne przywileje i uprawnienia.
Spot będzie promowany w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Źródło, zdjęcie, film: Nice Polska
Komentarze