Targi Interbud w Łodzi, XXIII Targi Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie, Międzynarodowe Targi w Rydze - to tylko niektóre z wydarzeń w branży budowlanej ostatnich tygodni, w których czynny udział wzięła marka Roto.
Materiały do budowy domów i remontowania mieszkań, wyposażenie wnętrz, instalacje sanitarne oraz okna i drzwi - słowem - wszystko, co mogło zainteresować osoby właśnie budujące domy, znalazło się na Targach Interbud. W łódzkiej Hali Expo wystawiło się aż 312 firm z kraju i zagranicy, a okno RotoQ zostało na ich tle wyróżnione, otrzymując Nagrodę Wojewody Łódzkiego. Stoisko Roto cieszyło się znacznym zainteresowaniem także w czeskiej Pradze, przyciągając aż 17 685 osób z kilkunastu krajów. Tam RotoQ otrzymało nagrodę za najlepszy eksponat na targach.
Ofertę Roto, z uwzględnieniem nowego okna, przedstawialiśmy również na Targach Bud-Gryf i Energia, a także XXIII Targach Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie czy "I House 2015" w Rydze, gdzie nasz produkt zaprezentowaliśmy przed ponad 36,000 zwiedzających!, relacjonuje Karina Frydrych, Specjalista marketingu Roto - pokazaliśmy się także w Kaliningradzie oraz Targach BAU w Monachium, gdzie RotoQ miało swoją premierę.
To jednak nie koniec aktywności związanych z nowymi propozycjami marki. Poza nowościami w ofercie produktowej firma przygotowała również innowacyjny cykl szkoleń dla dystrybutorów - RotoQ Academy obejmowało aż 14 dwudniowych spotkań szkoleniowych. W każdym z nich wzięło udział 15 uczestników, których eksperci Roto trenowali w technikach sprzedaży czy argumentacji dla klientów.
źródło i zdjęcie: Roto
Komentarze