Dzięki zaangażowaniu światowych ikon piłki nożnej: Jakuba Błaszczykowskiego, Philippa Lahma i Andrea Pirlo, DRUTEX kontynuuje swoją strategię wzmacniania obecności na rynkach międzynarodowych. Wsparcie ze strony gwiazd światowego futbolu ma służyć wzrostowi rozpoznawalności marki DRUTEX za granicą, a szczególnie w Niemczech i we Włoszech, gdzie firma już dziś dysponuje silną siecią dystrybucji.
DRUTEX zalicza się do najbardziej renomowanych przedsiębiorstw w naszym kraju. To dla mnie ogromny zaszczyt, że mogę współpracować z przedsiębiorstwem tej klasy. Firma wciąż potwierdza swój międzynarodowy poziom i tak jak ja daje z siebie wszystko, żeby oferować produkty wysokiej jakości. Tak więc, wspólnie podążamy tą samą drogą, bo łączy nas podobne podejście, mówi Jakub Błaszczykowski.
Cieszę się, że do naszej drużyny dołączył kolejny wysokiej klasy zawodnik. Jakub Błaszczykowski jest synonimem doskonałych umiejętności, profesjonalizmu i prestiżu. To marka sama w sobie. Brakowało nam jeszcze polskiego akcentu w naszej międzynarodowej drużynie. Dzięki temu transferowi nasz zespół składa się już z trzech doskonałych sportowców, którzy wyróżniają się: ogromnym doświadczeniem, precyzją i skutecznością działania oraz wielką pasją do tego, co robią, powiedział Leszek Gierszewski, prezes DRUTEX.
Przygotowana kompleksowa kampania reklamowa obejmuje spoty telewizyjnie w wiodących stacjach w Polsce i za granicą. Towarzyszy temu szeroko zakrojona kampania promocyjna w Internecie i w prasie. Dodatkowe wsparcie zapewnią promocje i konkursy z nagrodami oraz działania za pośrednictwem serwisów społecznościowych.
DRUTEX już od wielu lat jest aktywnym sponsorem i partnerem sportu. Świadczy o tym sponsorowanie dwóch polskich klubów piłkarskich, w tym I-ligowej DRUTEX-Bytovii oraz warszawskiej Polonii. Firma uczestniczy również w szeregu projektach i wydarzeniach dotyczących polskiego sportu.
źródło i zdjęcie: DRUTEX
Komentarze