Przy wyborze laureatów do tytułu "Budowlana Firma Roku" jury tegorocznej edycji zwracało szczególną uwagę na wiarygodność i skuteczność działań biznesowych, będących podstawą efektywnego funkcjonowania firm nawet w trudnych warunkach rynkowych.
Na potrzeby firmy opracowany został Vetrex Production System zapewniający najwyższą jakość i maksymalną efektywność produkcji oraz bezpieczeństwo i ergonomię stanowisk pracy. Dokładamy też wszelkich starań, aby usługi z zakresu doradztwa, montażu i serwisu, świadczone przez naszych Partnerów Handlowych, były na najwyższym poziomie. Dlatego w ramach programu edukacyjnego "Akademia Vetrex" zapewniamy im możliwość udziału w licznych szkoleniach poszerzających ich kompetencje na polu obsługi Klienta i zarządzania firmą oraz będących okazją do zdobycia wiedzy technicznej i praktycznych umiejętności w zakresie montażu okien. Wszystkie te czynniki przekładają się na harmonijne funkcjonowanie firmy, komentuje Daniel Malinowski, Wiceprezes Zarządu, Vetrex.
Kolejne wyróżnienie - godło "Laur Klienta" zostało przyznane Vetrex już po raz trzeci. Tym samym firma otrzymała nagrodę "Grand Prix". W plebiscycie "Laur Klienta" wyłaniane są marki cieszące się wśród konsumentów największą popularnością. To właśnie konsumenci wybierają laureatów konkursu, dlatego wyróżnienie ma szczególną wartość i jest realnym wskaźnikiem tendencji rynkowych oraz rozpoznawalności marki.
Wyróżnienia przyznawane przez Klientów zawsze mają dla nas szczególną wartość i najskuteczniej motywują nas do podwyższania standardów. To Klienci inspirują nas do ciągłego udoskonalania oferty zarówno w zakresie produktów jak i usług świadczonych za pośrednictwem sieci Partnerów Handlowych. Cieszy nas, że udaje nam się odpowiedzieć na ich potrzeby, czego dowodem są nagrody takie jak "Laur Klienta, wyjaśnia Daniel Malinowski, Wiceprezes Zarządu, Vetrex.
Z kolei celem konkursu "Jakość Roku" zorganizowanego przez Fundację Qualitas, jest promocja jakości i wysokich standardów w działalności gospodarczej. Nagrody przyznawane są w wielu kategoriach, a impreza jest największą inicjatywą o charakterze projakościowym w Polsce. Uczestnicy konkursu oceniani są na wielu polach. Weryfikacji podlega realizacja polityki jakości, funkcjonujące w firmie systemy jakości, zaangażowanie pracowników w podnoszenie standardów i ich uczestnictwo w szkoleniach dotyczących jakości i bezpieczeństwa produkcji, jak również dotychczas zgromadzone certyfikaty, tytuły i odznaczenia potwierdzające wysoką jakość produktów i usług.
Kolejna nagroda o charakterze jakościowym potwierdza, że troska o jakość nieustannie jest dla Vetrex absolutnym priorytetem. Firma, od początku istnienia buduje swój sukces w oparciu o zaufanie Klientów i zdobywa je oferując produkty spełniające oczekiwania nabywców i obietnice zawarte w komunikacji marketingowej. Strategia Vetrex oparta na jakości przynosi wymierne efekty zarówno Klientom jak i samej firmie, dlatego dalsze działania producenta będą realizowane zgodnie z jej wytycznymi. Jako pięciokrotny laureat konkursu, Vetrex otrzymał nagrodę "Jakość Roku Złoto".
Nasza firma co roku pozytywnie przechodzi weryfikację dotyczącą realizacji polityki jakości, co jest żywym dowodem na to, że dbałość o jakość zarówno naszych produktów jak też relacji z Klientami i kontrahentami, jest wpisana w filozofię marki Vetrex, podsumowuje Daniel Malinowski, Wiceprezes Zarządu, Vetrex.
źródło i zdjęcie: VETREX
Komentarze