Należący do Grupy Kęty Aluprof S.A. prowadzi działalność na rynkach całej Europy. Firma posiada swoje przedstawicielstwa w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Czechach, Rosji, Rumunii oraz na Ukrainie i Węgrzech. Przychody spółki w 2012 roku wyniosły blisko 600 mln złotych. Tak dobre wyniki finansowe to rezultat konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, która zakłada pozyskiwanie nowych rynków zbytu. W obrotach firmy duży, bo aż 30% udział ma eksport. Dynamika sprzedaży zagranicznej w stosunku rok do roku wynosi 26%. Przedsiębiorstwo stawia na rozwój, co umożliwi dalsze umacnianie swojej pozycji w Polsce i w Europie.
Sukces Aluprof to efekt precyzyjnego dostosowania oferty do potrzeb rynkowych. W nadchodzącym roku budownictwo będzie musiało stawić czoła nowym wyzwaniom, wśród których najważniejsze to konieczność obniżenia kosztów budowy i eksploatacji budynków. Sytuacja ta stanowi szansę dla rozwoju naszej firmy. Dlatego, aby sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu na nasze wyroby zdecydowaliśmy o rozbudowie zakładów produkcyjnych w Bielsku-Białej, mówi Tomasz Grela, Prezes Zarządu Aluprof S.A. Przy istniejących już obiektach powstaną dwie hale, nowe biura oraz Centrum Rozwojowe. Inwestycja, o wartości 100 mln złotych zwiększy ergonomię zakładu a tym samym moce produkcyjne spółki.
Aluminium to materiał, który doskonale odpowiada dzisiejszym potrzebom budownictwa. Charakteryzuje się on wysokimi parametrami termoizolacyjnymi, co pozwala ograniczyć nakłady na budowę i utrzymanie obiektów, dodaje Prezes Grela.
Miniony rok był dla Aluprof okresem wytężonej pracy. Firma unowocześniła system identyfikacji wizualnej, zmodernizowała serwisy internetowe i utworzyła ich wersje mobilne, przez co użytkownicy mają łatwiejszy dostęp do witryny. Spółka prowadziła również konferencje i szkolenia, w których wzięło udział ponad 1600 osób.
źródło i zdjęcie: Aluprof
Komentarze