W 2011 roku miało miejsce uruchomienie nowoczesnej lakierni proszkowej i hali produkcyjno-magazynowej w Opolu. Nowe obiekty nie tylko usprawniły pracę oraz podniosły jakość usług i produktów, ale także umożliwiły efektywne zarządzanie wszystkimi procesami technologicznymi. Rosnąca liczba zamówień oraz systematyczne wprowadzanie produktów oraz usług na rynek zagraniczny spowodowały, że podjęto decyzję o zwiększeniu powierzchni produkcyjnych i magazynowych oraz rozpoczęto największą w historii firmy inwestycję, czyli rozbudowę zakładów zarówno w Bielsku-Białej, jak i w Opolu.
Chcemy powiększyć zakłady o dwie hale, automatyczne magazyny wysokiego składowania o łącznej powierzchni ponad 25 tys. m2. Będzie to nasze centrum rozwojowe, na które przeznaczymy w najbliższych dwóch latach nakłady w wysokości 100 mln zł. Planowane inwestycje wiążą się również z nowymi propozycjami w asortymencie, mówi Tomasz Grela, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Aluprof S.A.
Firma Aluprof od kilkudziesięciu lat realizuje własną myśl techniczną, jest zaufanym partnerem biznesowym oraz bierze udział w prestiżowych inwestycjach w Polsce i na całym świecie. Od kilkunastu lat sprzedaje także własny know how. Dzięki ewolucji oferty w stronę innowacyjnych produktów oraz skutecznym zabiegom handlowo-marketingowym, związanych z promocją asortymentu firma Aluprof stała się niekwestionowanym liderem na polskim rynku systemów aluminiowych oraz systemów rolet i bram.
Od początku naszej działalności patrzymy w przyszłość, analizujemy rynek oraz jego potrzeby i zauważamy ciągły wzrost zapotrzebowania na wyroby aluminiowe. Priorytetem dla nas jest dostarczanie najwyższej jakości produktów przy zachowaniu profesjonalnej obsługi naszych klientów, dodaje Tomasz Grela, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Aluprof S.A.
źródło i zdjęcie: Aluprof SA
Komentarze