Fabryka Okien DAKO szybko rozwija sieć sprzedaży swoich produktów. Współpraca z DAKO budzi zainteresowanie ze względu na wysoką jakość wyrobów oraz program wsparcia partnerów "Doceniamy Lojalność". Szeroka oferta Grupy DAKO pozwala obsługiwać klientów w pełni kompleksowo, w ramach współpracy z jednym dostawcą. Czy warto być partnerem handlowym DAKO?
"Otwieramy nowe, starannie wyselekcjonowane punkty handlowe, aby wykorzystać potencjał wynikający z rozwoju firmy. Jest to możliwe tylko we współpracy z ambitnymi i poważnymi przedsiębiorcami, którzy doceniają korzyści płynące ze sprzedaży produktów wysokiej jakości. Nasi współpracownicy korzystają z regularnych, terminowych i bezpłatnych transportów wraz z rozładunkiem i powiadomieniami SMS, z profesjonalnego oprogramowania oraz atrakcyjnych szkoleń. Zapewniamy też wsparcie reklamowe i pomoc w tworzeniu oraz prowadzeniu salonów sprzedaży", mówi Jacek Falger, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży Fabryki Okien DAKO.
Działania producenta w ramach programu marketingowego "Doceniamy Lojalność" obejmują między innymi wizualizacje wnętrz salonów i oklejanie firmowych samochodów partnerów. DAKO udziela także wsparcia w reklamie w mediach informacyjnych i na zewnętrznych tablicach. Udostępnia również materiały poligraficzne dla klienta końcowego, oznakowanie salonów oraz firmowe gadżety.
Partnerzy handlowi DAKO korzystają z wielokanałowej komunikacji. Stała opieka kierowników regionalnych, elektroniczne newslettery, drukowany biuletyn oraz platforma Partner On-line zapewnia współpracownikom wygodny dostęp do wszelkich informacji.
Zainteresowani współpracą z firmą DAKO przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się więcej na temat oferty, jakości oraz programu opieki marketingowej w internetowym serwisie informacyjnym www.dako.eu.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką Fabryki Okien DAKO, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: DAKO
Komentarze