Osiem biur regionalnych na terenie całej Polski, dwanaście europejskich rynków zbytu, 100% polskiego kapitału: tak wygląda w liczbach Galeco - producent systemów odprowadzania wody deszczowej, szerokiemu gronu klientów znany ze swojego flagowego produktu, systemów rynnowych.
Specjalizujemy się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji systemów rynnowych, a cały proces wytworzenia produktów Galeco rozpoczyna się i kończy się na terenie Polski. Uważamy, że to powód do dumy i nie przestajemy podkreślać naszego pochodzenia w konsekwentnie rozwijającej się działalności międzynarodowej, mówi Tomasz Piotrowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy Galeco.
Do października 2014 r. trwać będzie prowadzony przez Galeco program Polski Dekarz na 100%. Uczestnicy programu, którzy dokonają zakupów produktów Galeco na najwyższe kwoty, mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Program ma przypomnieć konsumentom, że wybierając polskie produkty, mają realny wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wzrost polskiego PKB.
Galeco na rynku europejskim
Obok szerokiej sieci dystrybucyjnej na terenie kraju, Galeco posiada trzy spółki zależne, reprezentujące firmę na rynkach krajowych na Węgrzech, Słowacji i Ukrainie. Kontynuowana od 2001 r. ekspansja na rynki europejskie skutkuje dzisiejszą obecnością Galeco także na Białorusi, Litwie i Łotwie, w Czechach, Mołdawii, Islandii, Kazachstanie i Rumunii.
Nie poprzestajemy na tym: najbliższe kierunki ekspansji to Turcja i Tadżykistan, planujemy rozszerzyć działalność także na Zachodzie. W najbliższej perspektywie będzie to Wielka Brytania. Ostatnio udało nam się nawiązać współpracę z firmą kanadyjską, zdradza Piotrowski.
Sukcesy Galeco
Dyplomy, certyfikaty, nagrody - to nie tylko efektowne pozycje w portfolio. Dla klientów i partnerów handlowych to jasny komunikat potwierdzający nie tylko jakość produktów, ale i rzetelność firmy na wszystkich polach działalności. Certyfikaty zdobyte w programach Euro Marka, Najlepsza Marka Europejska czy Solidna Firma - Programie Gospodarczo-Konsumenckim objętym patronatem Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej, to dowody na wysokie standardy obowiązujące wewnątrz firmy.
Przekonanie klientów do naszych systemów rynnowych nie jest trudne: jakość i opatentowane rozwiązania bronią się same. Zdobycie zaufania instytucji i podmiotów gospodarczych na rynkach zagranicznych to zupełnie inne sprawa. Dysponując dobrym produktem i nagrodami, które potwierdzają jakość i rzetelność, można jednak zdziałać wiele, przekonuje Piotrowski i dodaje, że obok nagrody Laur Klienta 2014, Galeco otrzymało w tym roku także Laur Dekady 2004-2014. To najlepszy dowód na to, że konsekwencja i trzymanie się dobrych standardów w biznesie się opłacają.
źródło i zdjęcie: Galeco
Komentarze