Farby Jedynka zdobią wnętrza w wielu polskich domach. Charakteryzuje je wysoka jakość w korzystnej cenie, łatwość użycia oraz długotrwały efekt. To właśnie połączenie tych elementów decyduje o sile marki. Cieszy fakt, że tych zalet są świadomi też nasi klienci, którzy z jednej strony sami korzystają z produktów Jedynka, ale i chętnie polecają je innym, o czym świadczy przyznane wyróżnienie, komentuje Marta Chowańczak, kierownik marki Jedynka.
Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, dokonująca oceny wszystkich marek, które dzięki oferowaniu wyjątkowych korzyści, osiągnęły rynkowy sukces. Proces certyfikacji składa się z dwóch etapów. W pierwszym na bazie badania konsumenckiego prowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy respondentów, mierzony jest poziom znajomości marek i rekomendacji wśród konsumentów. Następnie oceny weryfikują eksperci Rady Marek. Wyróżnienie Superbrands Created in Poland mogą otrzymać tylko marki, które powstały w Polsce.
źródło: Jedynka
zdjęcie: Magda Magdalena Trebert
Komentarze