Ogólnopolska kampania marki MAGNAT jest zintensyfikowaną kontynuacją ubiegłorocznych działań promocyjno-reklamowych. Przygotowane kreacje eksponują wyjątkowość ceramicznej farby do wnętrz MAGNAT CERAMIC i jej główny atrybut, czyli PLAMOODPORNOŚĆ.
Oś kampanii stanowi komunikat: "Plamoodporność gwarantowana albo zwrot pieniędzy", obecny we wszystkich nośnikach reklamy i w mediach: telewizji, Internecie i prasie.
W ramach działań realizowanych w telewizji emitowane będą trzy 15-sekundowe spoty zatytułowane: "Sok", "Szminka" i "Dzieci". W przystępny sposób pokazują, że na ścianach pomalowanych farbą 3. generacji MAGNAT CERAMIC, wyprodukowaną przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM, zabrudzenia z kredek, soku i szminki nie zagoszczą na długo, dzięki czemu nasze wnętrza będą piękne na dłużej.
Spoty będzie można zobaczyć przez cały sezon remontowo-budowlany w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN, a także w CANAL+, Discovery Channel czy National Geographic.
Działania realizowane w Internecie to m.in. kampania banerowa na witrynach tematycznych, reklamy w wyszukiwarkach, emisja spotów w prestiżowych kanałach VOD i kanale YouTube oraz współpraca na blogach tematycznych. Promocja w prasie obejmuje natomiast reklamy produktowe i advertoriale, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej oraz prestiżowych katalogach. Kampanię reklamową wspierają materiały POS w postaci katalogów, folderów i banerów.
źródło: materiały prasowe Śnieżka
Komentarze