Przepis jest prosty - trzeba skrzyknąć mieszkańców, chwycić za pędzle, a następnie malować, malować i jeszcze raz malować. Dowodem na to, że to działa jest inicjatywa Dulux Let’s Colour - prawie 100 pomalowanych lokalizacji, tysiące malujących, tysiące litrów farby zużyte w ciągu trzech lat trwania akcji.
Widząc zeszłoroczne, ogromne zaangażowanie ze strony mieszkańców i w tym roku chcemy dać im szansę na wybór lokalizacji, która zostanie pomalowana, mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux. Tegorocznym hasłem przewodnim jest Miasto nabiera kolorów. Jest ono kwintesencją filozofii zmiany przestrzeni miejskiej, która towarzyszy nam od początku akcji, podkreśla Cywiński.
W ubiegłym roku do rywalizacji zostało zgłoszonych ponad 50 lokalizacji, spośród których internauci wybierali swoich faworytów. Głosowanie odbywało się na stworzonej specjalnie na potrzeby akcji stronie na Facebooku. Po zwycięstwo sięgnęły, takie miasta jak Toruń, Opole, Augustów i Wałbrzych.
W tym roku kolejne miasta czeka niesamowita możliwość dodania kolorów do rzeczywistości, nie tylko na zewnątrz budynków, ale również w pomieszczeniach. Pierwsza tura głosowania na lokalizację rusza w kwietniu na profilu www.facebook.com/DuluxLetsColourPolska.
źródło i zdjęcie: Dulux
Komentarze