O współpracy z bankiem opowiadają w niej prezesi dużych, renomowanych polskich firm, reprezentujących różne dziedziny gospodarki. Do tej pory w spotach telewizyjnych i reklamach prasowych można było zobaczyć prezesów m.in. Ceramiki Paradyż, Sokołowa i Azotów Tarnów.
Bohaterem najnowszej odsłony kampanii jest Prezes Zarządu Barlinek S.A., pan Paweł Wrona. W spocie telewizyjnym opowiada on m.in. o modernizacji linii produkcyjnej oraz rozbudowie zakładu, zrealizowanych dzięki współpracy z bankiem PKO Bankiem Polskim. Podkreśla również znaczenie ochrony środowiska naturalnego, jako ważnego elementu strategii spółki.
Budowanie trwałych relacji jest kluczowe w obsłudze klientów korporacyjnych, dlatego też w kampanii bankowości korporacyjnej eksponujemy nasze starania w dążeniu do bycia stabilnym partnerem naszych klientów w rozwoju ich biznesu. - mówi Tomasz Marszałł Dyrektor Marketingu PKO Banku Polskiego
Kampania prezentowana będzie prasie i telewizji. Spoty telewizyjne emitowane są od 22 października w TVN24 oraz TVN CNBC. Reklamy prasowe ukazują się m.in. w takich tytułach jak Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna, Busienssman.pl czy Forbes.
źródło: materiały prasowe Barlinek
Komentarze