W tegorocznej, XIV edycji programu Przedsiębiorstwo Fair Play, zgłosiło się ponad 600 firm z całej Polski. Zostały one poddane weryfikacji, w której oceniano wszystkie aspekty działalności firmy, uwzględniające nie tylko jego wyniki ekonomiczne czy jakość produktów, ale przede wszystkim sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa.
Głównym celem programu Przedsiębiorstwo Fair Play, jest promowanie etyki w codziennej działalności gospodarczej we wzajemnych relacjach przedsiębiorców zarówno z klientami, kontrahentami i pracownikami, jak i społecznością lokalną. Istotna jest tu także dbałość o środowisko lokalne.
"W firmie na co dzień pracujemy nad tworzeniem uczciwych relacji biznesowych" mówi Małgorzata Barańska dyrektor marketingu Libet. "Tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play otrzymaliśmy już po raz drugi z rzędu. Tegoroczny certyfikat przyjmujemy ze szczególnym zadowoleniem, ponieważ jest czytelnym potwierdzeniem wartości tak konsekwentnie prowadzonej naszej polityki działania" dodaje.
Program promuje przede wszystkim szeroko pojętą etykę zarządzania organizacją. Pokazuje, że biznes i etyka mogą iść w parze. Laureaci certyfikatów Przedsiębiorstwa Fair Play postępują rzetelnie w stosunku do swoich klientów, nie mają zaległości w regulowaniu zobowiązań wobec kontrahentów i Skarbu Państwa. Reklamują się uczciwie, nie dyskredytując konkurencji. Natomiast swoim pracownikom stwarzają warunki sprzyjające efektywnej pracy. Wspierają również inicjatywy społeczne, a ich działalność jest przyjazna dla środowiska naturalnego.
Organizatorem wydarzenia, w trakcie którego firma Libet otrzymała tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play 2011, jest fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym", a także Krajowa Izba Gospodarcza.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Libet, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: Libet
Komentarze