Festiwalowe stoisko Ceramiki Paradyż nawiązywało do przewodniego hasła imprezy. Firma konsekwentnie podąża drogą najlepszego wzornictwa i designu. Ważne jest zarówno piękno, jak i wysoka jakość wykonania oraz funkcjonalność. Ceramika Paradyż na Łódź Design Festival 2011 udowodniła, iż ewoluuje wraz z rosnącymi potrzebami swoich konsumentów.
Łódź Design Festival 2011 to największa w Polsce impreza poświęcona designowi. Podczas 5. edycji zaprezentowano 60 wystaw rozmieszczonych na 10 tys. m². W festiwalu wzięło udział 420 artystów z całego świata, co pokazuje, że jest on wydarzeniem w pełni międzynarodowym. Przez 10 dni festiwalu odbywały się liczne warsztaty, wykłady, wernisaże i konkursy. Imprezę odwiedziło blisko 44 tys. gości.
Ceramika Paradyż jest aktywnie zaangażowana w jego organizację od początku istnienia festiwalu. Od 2009 r. jest Mecenasem Głównym imprezy.
"Łódź Design Festival - inicjatywa, którą wspieramy od samego początku jej istnienia jest w pewnym sensie dzieckiem Ceramiki Paradyż i cieszy nas niezmiernie, że możemy aktywnie w niej uczestniczyć i obserwować jak prężnie się rozwija. Nie wyobrażamy sobie, żeby mogło nas zabraknąć podczas następnych edycji festiwalu, które sprawią, że Łódź ponownie stanie się centrum światowego designu" - mówi Łukasz Kardas, wiceprezes zarządu ds. handlu spółek Grupy Paradyż.
Ceramika Paradyż na Łódź Design Festival 2011 zaprezentowała ekspozycje 3 łazienek urządzonych z wykorzystaniem jednej kolekcji płytek ceramicznych. Prezentacje przedstawiały zmiany zachodzące w tym pomieszczeniu, wraz z dorastaniem użytkownika. Zaaranżowano podział na 3 grupy wiekowe: dzieci, młodzież i dorosłych.
Dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających ekspozycję Ceramiki Paradyż cieszyły się wielkoformatowe plansze do układania obrazów z mozaik. Nawiązywały one do, widocznej w prezentowanych produktach, tematyki "ECO". Bardzo dobrze odbierano również ceramiczne rzeźby, szczególnie sowę będącą symbolem tegorocznej edycji. Zostały one wykonane przez artystów z łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych.
Podczas warsztatów projektowych "Paradyżowa Kraina" najmłodsi odkrywali świat projektowania i nowoczesnych technologii oraz poznawali pracę projektanta mody, prezentera telewizyjnego i architekta.
"Mali uczestnicy, pod czujnym okiem prowadzących, znanych łódzkich projektantów i osób związanych z nowoczesnym designem, poprzez zabawę ćwiczyli swój zmysł projektowy. Płytki Ceramiki Paradyż posłużyły, jako materiał do projektowania oraz produkcji ekranów, na których wyświetlane były prezentacje multimedialne przygotowane specjalnie z myślą o dzieciach. Na zakończenie wszyscy dostali dyplomy i upominki od Ceramiki Paradyż" opisuje Iwona Filipczak, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
Wspierając artystów i ludzi uzdolnionych Ceramika Paradyż na Łódź Design Festival 2011 zaangażowała się także w konkurs "make me!". Celem konkursu było odkrycie utalentowanych osób, o świeżym spojrzeniu na design. Z całego świata wpłynęło aż 280 zgłoszeń. Sponsorowaną przez Ceramikę Paradyż nagrodę główną w wysokości 20 000 zł otrzymał Thibaut Godard z Francji. Jego projekt zestawu porcelanowych butelek do wina "Porcelain" doceniono za przemyślaną formę i pomysłowość.
W trakcie festiwalu zainaugurowany został też konkurs "Piękna Płytka 2". Organizująca konkurs Ceramika Paradyż po raz drugi zaprosiła do tworzenia projektów na jedyne w swoim rodzaju płytki ceramiczne. Do 15 stycznia 2012 r. można zgłaszać prace w dwóch kategoriach:
- PROFESSIONAL - kategorii kierowanej do architektów i projektantów z biur projektowych wybranych przez organizatora;
- OPEN - kategorii przeznaczonej dla osób fizycznych zainteresowanych projektowaniem i designem.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Ceramika Paradyż, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcia: Ceramika Paradyż
Komentarze