Już od ponad dekady program Konsumencki Lider Jakości bada i analizuje opinie konsumentów na temat jakości produktów i usług. Podczas realizacji badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych, face-to-face i CAWI pod uwagę są brane powody wyboru konkretnych rozwiązań, najpopularniejsze skojarzenia, znajomość marki i lojalność wobec niej. Na podstawie pozyskanych danych jest przygotowywany ranking wiodących, najlepiej ocenianych jakościowo marek na polskim rynku w danej kategorii.
W tym roku konsumenci po raz 11. uznali markę ISOVER za lidera rynku.
Jak uzasadnili swój wybór? Klienci wskazywali przede wszystkim na szeroki wybór i bogate portfolio produktowe producenta oraz najwyższą jakość.
Kolejnymi ważnymi dla badanych aspektami były: zaufanie do jakości dociepleń oferowanych przez ISOVER, zastosowanie nowoczesnych technologii oraz innowacyjność produktów. Badani podkreślali również, że rekomendują innym produkty ISOVER, ponieważ sami mają pozytywne doświadczenia w pracy z nimi.
Źródło i zdjęcie: ISOVER Saint-Gobain
Komentarze