Ruszył nowy program lojalnościowy firmy Greinplast

Program GreinProfit w połączeniu z aplikacją mobilną o tej samej nazwie, pozwala w wygodny sposób zbierać punkty za zakupy produktów marki Greinplast, które klienci mogą wymieniać na nagrody z bogatej oferty organizatora.

Ruszył nowy program lojalnościowy firmy Greinplast

Programy lojalnościowe dla wykonawców budowlanych ma w swojej ofercie wiele liczących się firm na rynku chemii budowlanej w Polsce. To sprawdzone rozwiązanie, które pomaga podtrzymywać dobre relacje pomiędzy firmami produkcyjnymi i fachowcami korzystającymi z ich materiałów.

Program lojalnościowy GreinProfit

Aby przystąpić do programu GreinProfit, wykonawca powinien skontaktować się z oddziałem lub przedstawicielem firmy Greinplast, u którego zaopatruje się w produkty tej marki. Po wypełnieniu i przekazaniu organizatorowi deklaracji uczestnika programu, należy pobrać aplikację na swoje urządzenie mobilne (np. smartfon lub tablet).

Bezpłatna aplikacja GreinProfit znacząco ułatwia korzystanie z programu. Zakup produktów marki Greinplast premiowany jest punktami, które można następnie wymieniać na nagrody, takie jak m.in.: narzędzia, elektronika czy odzież robocza.

Już na etapie testów GreinProfit spotkał się z przychylnymi opiniami użytkowników.

- Zależało nam, aby nasz program lojalnościowy był jak najbardziej przyjazny dla wykonawców, a przy okazji oszczędzał czas użytkownika, który z niego korzysta. W związku z tym zdecydowaliśmy się na unowocześnienie systemu, który wcześniej funkcjonował w naszej firmie poprzez wykorzystanie możliwości oferowanych przez urządzenia mobilne - tłumaczy Paweł Mucha z firmy Greinplast.

Aplikacja mobilna GreinProfit

GreinProfit to nie tylko nazwa programu lojalnościowego, ale również intuicyjna aplikacja na smartfony. Jest ona przystosowana do urządzeń mobilnych z systemem Android oraz IOS oraz dostępna do pobrania za darmo w sklepie Google Play i AppStore.

By móc zbierać punkty, należy skorzystać z funkcji „SKANUJ FAKTURĘ”, a następnie wykonać zdjęcie dokumentu zakupu, które jest automatycznie wysyłane przez aplikację do systemu. Cały proces trwa zaledwie kilka sekund.

- Wykorzystanie możliwości, jakie niosą coraz bardziej popularne urządzenia mobilne okazało się optymalnym rozwiązaniem. To, że proponujemy program w nowej technologii, to wymóg naszych czasów - mówi Paweł Mucha.

- Zależy nam na dobrych relacjach z naszymi klientami, a program lojalnościowy stanowi, zarówno wartość dodaną, jak również dodatkową zachętę do korzystania z produktów Greinplastu. Obecnie jesteśmy jedynym polskim producentem z branży chemii budowlanej, który oferuje tak nowoczesne rozwiązanie - dodaje.

Użytkownicy aplikacji mogą na bieżąco kontrolować liczbę zgromadzonych punktów i przeglądać katalog dostępnych nagród.

Ich zamawianie to bardzo szybki proces który może zostać wykonany na ekranie smartfona lub za pośrednictwem strony internetowej www.greinprofit.pl. Użytkownicy aplikacji mają również dostęp do aktualnej oferty Greinplastu oraz informacji o najnowszych promocjach.

Aktualnie firma Greinplast współpracuje z kilkoma tysiącami wykonawców w całej Polsce. Uruchomienie programu, którego funkcjonowanie oparte jest na wykorzystaniu urządzeń mobilnych znacznie ułatwi klientom korzystanie z benefitów za lojalność względem marki.

Źródło i zdjęcie: Greinplast


FILMY OSTATNIO DODANE