Zasady programu partnerskiego ISOVER są proste. Aby dołączyć do akcji, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.mistrzowieizolacji.pl lub korzystać z konta utworzonego przy okazji poprzednich edycji.
Kolejnym krokiem jest zbieranie etykiet z premiowanych produktów ISOVER (większość popularnych materiałów tej marki bierze udział w akcji). Jedna etykieta to jeden punkt na koncie. W trakcie trwania programu zebrane punkty można wymieniać na nagrody.
W puli aktualnej edycji są m.in.: sprzęt AGD, telewizor Samsung, iPhone 8, konsola Xbox One X oraz akcesoria budowlane przydatne w pracy wykonawców.
Uczestnicy, którzy do 30 września 2019 roku uzbierają minimum 500 etykiet (punktów), wezmą udział w losowaniu nagrody głównej - Mercedesa Vito. Każde 500 punktów to jeden los w loterii i szansa na zdobycie wysokiej jakości samochodu dostawczego.
7. edycja programu Mistrzowie Izolacji jest wyjątkowa nie tylko z powodu atrakcyjnej nagrody głównej. Z uwagi na obchodzony w tym roku jubileusz 25-lecia ISOVER w Polsce, marka przygotowała specjalną oprawę konkursu.
- Twarzami poprzedniej edycji programu byli wykonawcy współpracujący z naszą marką. Tym razem chcieliśmy pokazać nasz różnorodny zespół odpowiedzialny za jakość naszej oferty i do sesji zdjęciowej promującej akcję zaprosiliśmy naszych pracowników.
- Co ciekawe, za obiektywem aparatu stanął również pracownik ISOVER. To kolejny projekt, do którego zaangażowaliśmy nasz zespół i znowu jesteśmy zadowoleni z efektów - mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
7. edycja programu Mistrzowie Izolacji potrwa do 30 września 2019 roku.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mistrzowieizolacji.pl oraz w bezpłatnej aplikacji ISOVER.PL.
Źródło i zdjęcia: ISOVER
Komentarze