Celem działań komunikacyjnych jest promocja najpopularniejszego w Polsce materiału do termoizolacji budynków - styropianu. Kampania powstała w myśl idei: "styropianu nie trzeba reklamować, styropian broni się sam". Dlatego w kampanii STYROPIAN.men to sam produkt, a dokładniej cztery jego personifikacje: styropian Szary, Biały, Wodoodporny i Twardy, w iście gwiazdorskim stylu, opowiada o swojej pracy i odniesionych sukcesach.
Każda odmiana styropianu przeznaczona jest do konkretnego zastosowania i posiada określony zestaw atrybutów. Wizerunek bohaterów wykreowano w oparciu o te wyjątkowe właściwości. Celem naszej kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat zalet i zastosowań styropianu, wyjaśnia Kamil Kiejna, prezes PSPS. Dzięki humorystycznej konwencji, która wychodzi poza wszelkie schematy prezentacji produktu budowlanego, jakim jest styropian, kampania ma szanse być zapamiętana, dodaje.
Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową STYROPIAN.men, na której można znaleźć nie tylko informację o samej kampanii, lecz także przydatną wiedzę na temat każdego z rodzajów styropianu. Wywiady z bohaterami możemy obejrzeć w trzech spotach video emitowanych w serwisie YouTube.
Kampanię "STYROPIAN.men - Gwiazdy Termoizolacji" można śledzić na stronach:
- Strona kampanii: http://styropian.men
- Facebook: https://www.facebook.com/styropian.men
- YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1ygeJtBRWn1E7wMjTOS8UQ
źródło i zdjęcie: Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu
Komentarze