Marka Ytong postanowiła obchodzić swoje 20. urodziny w niecodzienny sposób.
Ważni są dla nas wszyscy, którzy zaufali naszym produktom, szczególnie polskie rodziny, bo to dzięki nim marka Ytong stała się synonimem materiału do budowy zdrowych i ciepłych domów. Bez nich nie byłoby dwóch pełnych sukcesów dekad Ytong w Polsce. Stąd konkurs skierowany do wszystkich, którzy postawili na nasze bloczki, by móc zrealizować marzenie o własnym domu – wyjaśnia Monika Mychlewicz, dyrektor ds. marketingu i zarządzania procesami sprzedaży w Xella Polska.
Konkurs "Parapetówka z urodzinami Ytong" odbył się na profilu marki na facebooku BUDOWANE, gdzie przez specjalną aplikację uczestnicy mogli zamieszczać zdjęcia swoich domów wybudowanych z Ytonga, bądź będących w trakcie budowy (wymagany był co najmniej stan surowy otwarty). Do zdjęcia trzeba było dołączyć hasło z okazji 20 lat Ytong w Polsce.
W czwartek, 16 lipca 2015 r.ogłoszono wyniki konkursu. Mimo upałów i wakacji w zabawie wzięli udział uczestnicy z całej Polski. Jury złożone z dwóch przedstawicieli Xella Polska: Moniki Mychlewicz oraz Tomasza Malkowskiego, PR Managera w Xella, jak i Doroty Sapiji z firmy Omega Communication, wspomagającej organizacyjnie przedsięwzięcie, wybrało 5 zwycięzców – to internauci: Ola Guzik, Robert Kuciński, Artur No, Zbigniew Potrzasaj, Rajmund Wójcik.
Niektóre prace ujęły nas atmosferą rodzinności, która aż przebijała ze zdjęć. Miło widzieć, jak nasze bloczki po wymurowaniu przemieniają się w dom rodzinny – mówi Mychlewicz.
Jurorzy oceniali nie tylko zdjęcia, ale i pomysłowość haseł. Niektóre prace prezentowały emocjonalne podejście uczestników do budowy własnych domów, zdarzało się czułe odnoszenie się do bloczków Ytong. Nie zabrakło zabawnych maksym, a nawet anegdot. Były też przypadki niezwykle rzetelnego dokumentowania budowy – jeden ze zwycięzców sfotografował każdy etap realizacji inwestycji, kadr po kadrze, jak dom wyłania się z ziemi.
Nagrody, czyli parapetówki zapowiadają się apetycznie. Mają być niezapomniane i idealnie dopasowane do upodobań zwycięzców, dlatego z każdym z nich przedstawiciele organizatora konkursu będą indywidualnie ustalać menu i szczegóły dostawy. Do każdego zestawu dołączony będzie specjalny urodzinowy tort z okazji 20 lat Ytong w Polsce, w obowiązkowym żółtym kolorze marki. Nagrody będą wręczane do końca sierpnia
Konkurs "Parapetówka z urodzinami Ytong" to kolejne wydarzenie wokół jubileuszu marki betonu komórkowego. Z okazji jej 20-lecia zostały również przygotowane badania społeczne i raport: "Ytong: dom i rodzina 1995-2015".
Zobacz zwycięskie prace w konkursie: Parapetówka z urodzinami Ytong
źródło: materiały prasowe Xella
Komentarze