Ideą konkursu organizowanego przez "Builder" jest nagradzanie firm i osób, które w znaczący sposób przyczyniają się do rozwoju rynku budowlanego w Polsce, a ponadto upowszechniają dobre praktyki w branży. Podczas gali, która miała miejsce 12 lutego 2014 r., wyłoniono 25 firm - producentów, podmioty wykonawcze i deweloperskie. Kapituła konkursu doceniła przedsiębiorstwa, które pomimo trudnej sytuacji w branży dokonały dużego rozwoju, osiągnęły spektakularne wyniki i zachowały silną pozycję na rynku.
Wśród laureatów w kategorii "Producent materiałów budowlanych" znalazł się ISOVER - marka wysokiej klasy materiałów izolacyjnych należąca do międzynarodowej Grupy Saint-Gobain.
Nagrodę przyjął dyrektor generalny ISOVER, Filipe Ramos Otrzymanie tak prestiżowego wyróżnienia w niesprzyjającym dla całej branży okresie jest dla nas podwójnym sukcesem i daje jeszcze większą satysfakcję. To dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rynkowej oraz nieustannemu doskonaleniu oferty w odpowiedzi na potrzeby Klientów marka ISOVER po raz kolejny mogła się znaleźć w tym zaszczytnym gronie - dodaje.
W ubiegłym roku marka obchodziła 20-lecie obecności na polskim rynku. ISOVER oferuje szeroki wachlarz produktów do izolacji w budownictwie ogólnym oraz izolacji technicznych stosowanych w przemyśle. Marka, której produkty ograniczają emisję energii cieplnej do atmosfery, angażuje się również w liczne działania uświadamiające istotę energooszczędności i propagujące ekologiczne zarządzanie domem.
Na zdjęciu dyrektor generalny ISOVER, Filipe Ramos wraz z Olgą Mazurek, Kierownik Marki i Komunikacji w ISOVER, Saint- Gobain Construction Products Polska.
tekst i fotografia: ISOVER
Komentarze