Lafarge Cement uruchomił Elektroniczny System Obsługi Klienta ECOK

Największy dostawca cementu na rynku polskim wprowadził nowoczesny system komunikacji z klientem. Elektroniczny System Obsługi Klienta jest dostępny za pośrednictwem Internetu.

Lafarge Cement uruchomił Elektroniczny System Obsługi Klienta ECOK

Udostępnienie usługi on-line jest dużym ułatwieniem dla klientów. Składanie zamówień, śledzenie ich statusu oraz bieżące monitorowanie rozliczeń jest teraz możliwe przez całą dobę.

Elektroniczny System Obsługi Klienta ECOK umożliwia bezpieczne zamawianie cementu, podgląd historii zamówień oraz cen i aktualnego kredytu handlowego. Użytkownicy mają dostęp do kopii faktur a także mogą tworzyć własne statystyki zakupów.

System ECOK daje możliwość szybkiego nawiązania kontaktu ze specjalistami Centrum Obsługi Klienta. Dostęp do konta danego klienta zabezpieczony jest indywidualnym identyfikatorem i hasłem. Rozwiązanie jest bardzo wygodne i zyskuje coraz większą liczbę zarejestrowanych użytkowników.

Zamówienia realizowane przez ECOKOdkąd Lafarge Cement uruchomił Elektroniczny System Obsługi Klienta ECOK wzrasta także wartość zamówień składanych za jego pośrednictwem. Z danych firmy wynika, że 65% zleceń jest realizowana na rzecz składów budowlanych oraz hurtowni. Następnymi klientami są producenci betonów i prefabrykatów.

Grupa Lafarge jest światowym liderem w produkcji materiałów budowlanych. Zatrudnia na świecie 76.000 pracowników w 78 krajach. W Polsce firma Lafarge działa od roku 1995. Na krajowy rynek dostarcza kruszywa, płyty kartonowo-gipsowe, cement i beton.

źródło i zdjęcia: Lafarge.pl

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT