Jedna marka, nieograniczone możliwości
Połączenie potencjałów Aluprof i Selt to przede wszystkim stworzenie kompleksowego i zróżnicowanego portfolio produktowego, aby jeszcze bardziej ułatwić projektowanie budynków pod kątem efektywności energetycznej, komfortu użytkowania i nowoczesnego designu – oferując wszystkie produkty w ramach jednej marki.
– Połączenie sił Aluprofu i Selt to kolejny krok milowy w kierunku osiągnięcia pozycji europejskiego lidera w branży osłon przeciwsłonecznych. W efekcie oferować będziemy najszerszą kompleksową ofertę produktową. To także impuls dla innowacji – połączone zespoły ekspertów będą pracować nad rozwiązaniami, które zdefiniują przyszłość zrównoważonego budownictwa – Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA.
Nowa definicja efektywności
Proces integracji został zaplanowany taki sposób, aby przynieść korzyści obecnym i przyszłym partnerom i klientom. Już od połowy roku Selt działa jako Selt by Aluprof, czego efektem jest zapewnienie jeszcze lepszych standardów obsługi kontrahentów.
Połączenie obu marek pod szyldem Aluprof, stanowi przemyślaną zmianę organizacyjną, która zapewnia pełną kontynuację działalności firmy Selt, włączając jej ogromny potencjał w struktury silnej organizacji, działającej na wielu rynkach zagranicznych.
Źródło i zdjęcia: Aluprof
Komentarze