Aluprof – niekwestionowany lider branży stolarki
Tytuł Lidera Rynku Stolarki to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży budowlanej, przyznawane przez Centrum Analiz Branżowych oraz redakcję miesięcznika „Forum Branżowe”.
Nagroda trafia do firm osiągających najwyższe przychody w danym roku lub odnotowujących największy wzrost przychodów rok do roku.
W tegorocznej edycji, podczas uroczystej Gali Liderów Rynku Stolarki towarzyszącej Ogólnopolskiemu Forum Stolarki (23–24 października, hotel Windsor, Jachranka), Aluprof ponownie potwierdził swoją dominację.
Firma zdobyła tytuł Lidera Rynku Stolarki 2024 zarówno w kategorii systemów roletowych, jak i aluminiowych.
Co więcej, Aluprof jest jedyną marką wyróżnioną w dwóch kategoriach jednocześnie, a oba tytuły przyznano jej już po raz 16. z rzędu!
Nagrodę w imieniu firmy odebrał Paweł Gregorczyk, manager ds. komunikacji marki. Sukces ten kolejny raz podkreśla niezachwianą pozycję Aluprof jako lidera i innowatora w branży stolarki budowlanej.
Potwierdzenie stabilnej pozycji firmy
Zdobycie tytułu Lidera Rynku Stolarki stanowi potwierdzenie silnej i stabilnej pozycji rynkowej firmy oraz skuteczności jej strategii biznesowej. To również dowód na najwyższą jakość oferowanych przez nią rozwiązań, która przekłada się na doskonałe wyniki sprzedaży.
– Zdobycie tytułu Lidera Rynku Stolarki kolejny rok z rzędu, i to w dwóch kluczowych dla nas segmentach – systemów aluminiowych oraz systemów roletowych, to nie tylko ogromny sukces całej spółki, ale przede wszystkim zobowiązanie do dalszej wytężonej pracy nad udoskonalaniem oferowanych przez nas rozwiązań. Jesteśmy dumni, że produkty z logo Aluprof cieszą się uznaniem klientów oraz partnerów biznesowych i przyczyniają się do rozwoju branży budowlanej w Polsce. Otrzymane wyróżnienie pokazuje, że dywersyfikacja oferty, inwestycje w rozwój najnowszych technologii oraz stałe podnoszenie jakości i innowacyjności produktów, także w kontekście wymagań związanych z dążeniem do zeroemisyjności budownictwa, przekładają się na sukces biznesowy i pozwalają nam umacniać się nie tylko na rynku krajowym, ale też poza granicami kraju – podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor Działu Marketingu i PR firmy Aluprof.
Źródło i zdjęcia: Aluprof
Komentarze