Produkty KRISPOL na liście Zielonych Urządzeń i Materiałów dedykowanych
Stolarka polskiego producenta pojawiła się w wyszukiwarce w kategoriach: okna, drzwi balkonowe, drzwi tarasowe i bramy.
Marka już od 2019 roku prowadzi szeroką kampanię edukacyjną w zakresie termomodernizacji.
Mając na uwadze skalę problemu smogu w Polsce, a także liczbę domów, które w naszym kraju potrzebują gruntownych remontów – konsekwentnie staramy się edukować inwestorów właściwie we wszystkich kanałach komunikacji KRISPOL. Chcemy zwrócić uwagę na nowelizację programu. Uproszczone warunki w znacznym stopniu ułatwiły korzystanie z pomocy. Cieszy nas, że wysokie parametry użytkowe, techniczne i cieplne pozwoliły zaklasyfikować nasze produkty na listę ZUiM, która w restrykcyjny sposób weryfikuje okna, bramy czy drzwi – mówi Radosław Gibki – Dyrektor Sprzedaży Krajowej KRISPOL.
Jak pokazują dane, zainteresowanie programem Czyste Powietrze rośnie.
Do końca kwietnia 2021 roku zostało złożonych 236 791 wniosków i wykorzystane 4 222 808 055 zł z budżetu programu, współpracę podjęło też 1214 gmin.
To daje nadzieję na realną zmianę stanu powietrza w Polsce w przyszłości.
źródło i zdjęcie: Krispol
Komentarze