Podczas MONTERIADY 2017 działo się bardzo wiele. Codzienne, realizowane zgodnie z harmonogramem, interaktywne pokazy instalacji wyrobów stolarki budowlanej, rozmowy z ekspertami, spotkanie prasowe, wizyty klas patronackich "DOBRY MONTAŻ" i dodatkowe atrakcje. To wszystko przyciągnęło nie tylko fachowców, na co dzień zajmujących się montażem, lecz również inwestorów poszukujących informacji na temat tego, jak powinny być zamontowane okna czy drzwi. Każdy z nich mógł obejrzeć montaż na żywo, a następnie porozmawiać z ekspertami, którzy odpowiadali na pytania uczestników.
8 lutego na stoisku MONTERIADY odbyło się natomiast spotkanie prasowe, podczas którego zaprezentowano najnowsze dane z badań kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. W badaniu sprawdzono m.in. preferencje inwestorów w zakresie czynników wpływających na wybór stolarki budowlanej. Podczas spotkania omówiono również najnowsze działania Związku POiD, a po zakończeniu części merytorycznej przyszedł czas na nieformalne rozmowy w ramach networkingu.
Na BUDMIE nie mogło również zabraknąć młodych adeptów sztuki budowlanej z klas patronackich "DOBRY MONTAŻ" ze szkół w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu. Wraz z opiekunami oglądali oni pokazy i zwiedzali stoiska firm - Partnerów MONTERIADY 2017. W wydarzeniu uczestniczyli także Ambasadorzy kampanii "DOBRY MONTAŻ" - profesjonalni monterzy, którzy na co dzień zajmują się instalacją wyrobów stolarki budowlanej.
Dla osób, które nie mogły dotrzeć do Poznania, relację z wybranych montaży prezentowano online na fanpage’u akcji "DOBRY MONTAŻ" na Facebook’u. Zamieszczano tam również na bieżąco relacje zdjęciowe z wydarzenia. Zorganizowana przez Związek POiD MONTERIADA 2017 zakończyła się dużym sukcesem i pokazała, jak bardzo potrzebna jest promocja wiedzy w zakresie prawidłowej instalacji stolarki budowlanej.
źródło i zdjęcie: Związek POiD
Komentarze