Uczestnicy jednodniowych warsztatów prowadzonych w dynamicznej formie, z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi szkoleniowych Mitura Academy, uzyskają praktyczną wiedzę m.in. na temat tego, jak wykorzystać markę "DOBRY MONTAŻ" w relacjach z klientami i w działaniach sprzedażowych. Zdobędą również niezbędne umiejętności w zakresie wyższego pozycjonowania oferowanych usług.
Inwestycja w wymianę starej, bądź też instalację nowej stolarki budowlanej to proces, którego zwieńczeniem jest właśnie dobry montaż. Aby komunikować korzyści z niego wynikające, odpowiednio przygotowani powinni być sprzedawcy. To oni mają bezpośredni kontakt z inwestorami, a ich rady często decydują o wyborze lub odrzuceniu danego rozwiązania, mówi Adam Mitura, założyciel Mitura Academy i wieloletni praktyk szkoleń.
Rozpoczęcie warsztatów planowane jest pod koniec bieżącego roku. Wezmą w nich udział właściciele i kadra zarządzająca punktów dystrybucji stolarki budowlanej rekomendowanych przez Partnerów kampanii "DOBRY MONTAŻ".
Mitura Academy to firma o ugruntowanej pozycji na rynku, oferująca zindywidualizowane projekty szkoleniowo-doradcze dla przedsiębiorstw, wspierające sprzedaż. Z branżą budowlaną związana już od kilkunastu lat. Trenerzy Mitura Academy prowadzą szkolenia dla działów sprzedaży i handlowców m.in. takich firm jak PORTA KMI POLAND, Hörmann czy FAKRO.
źródło i zdjęcie: Związek POiD
Komentarze