Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive to jeden z najnowszych produktów sądeckiej firmy Wiśniowski, nagrodzony przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, jako doskonały przykład projektowania, będącego odzwierciedleniem światowych trendów i wysmakowanego designu.
Kilka produktów, jedna linia stylistyczna, to przekaz, z jakim chcemy w tej kampanii dotrzeć do szerokiego grona klientów, mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski, Wiśniowski Home Inclusive to połączenie naszych najlepszych produktów w jeden wyjątkowy pakiet. Łączy je spójna linia stylistyczna w której istotny jest każdy element wysokiej klasy: brama, drzwi i system ogrodzeń.
Połączenie nowoczesnej technologii i wysmakowanej stylistyki produktów, to przekaz, z jakim sądecki producent bram i ogrodzeń chce dotrzeć do świadomości konsumentów i wyróżnik firmy na tle branży. Obecna ogólnopolska kampania telewizyjna jest kolejnym mocnym akcentem promocyjnym firmy Wiśniowski w ostatnim czasie. Spoty prezentujące Wiśniowski Home Inclusive będą prezentowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w kraju do końca maja.
Rozszerzona wersja spotu dostępna jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=pBKD7j6MeJA
źródło i zdjęcie: Wiśniowski
Nowy spot z wyjątkową kolekcją firmy Wiśniowski
2015-05-12 08:20:43
Trwa najnowsza kampania telewizyjna prezentującej kolekcję Wiśniowski Home Inclusive. Kolekcja jest wyjątkowym połączeniem w jednej stylistyce bramy, drzwi i ogrodzenia.
FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PUBLIKACJE FIRMY
Puls branży
Baza wiedzy
PRODUKTY FIRMY
Nowości w serwisach
20 Lis
15:20
20 Lis
14:20
20 Lis
13:29
20 Lis
11:19
19 Lis
13:49
Warto przeczytać
Komentarze