Do zadań Łukasza Glapy należeć będzie zarządzanie działaniami marketingowymi Rockwool na rynkach Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.
Łukasz Glapa przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję dyrektora marketingu w fińskiej firmie Ramirent, która jest europejskim liderem w obszarze wynajmu sprzętu budowlanego, kontenerów i rusztowań. Na stanowisku tym odpowiadał za działania marketingowe firmy na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Wcześniej był związany m.in. z Philips Lighting Poland S.A., gdzie prowadził działania z zakresu trade marketingu.
Nowy dyrektor marketingu w Rockwool Polska jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dodatkowo ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie interesuje się polityką i ekonomią. Jest pasjonatem dalekich podróży, nowych kultur i obyczajów.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Rockwool Polska, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: rockwool.pl
Komentarze