ISOVER od wielu lat edukuje i promuje systemy skutecznej termomodernizacji budynków, jednocześnie zwracając uwagę na poprawę jakości powietrza - bo dobrze ocieplony dom to także skuteczna walka ze smogiem! Stąd pomysł na kampanię „Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie”, która pojawiła się w największych stacjach TV, digitalu, outdorze i w najpopularniejszych stacjach radiowych.
Około 70% dostarczonej do domu energii wykorzystuje się na jego ogrzanie. Od 20 do 35% ciepła tracimy przez niezaizolowany dach, a kolejne 20-30% przez nieocieplone ściany. Jeśli jeszcze dodamy do tego straty ciepła przez podłogę na gruncie to bilans cieplny wypada katastrofalnie.
Najnowsza kampania marki ISOVER ma na celu nie tylko zwiększenie rozpoznawalności oraz prezentację produktów marki, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na problem nieszczelności termoizolacyjnej budynków mieszkalnych oraz wynikającą z niego utratę energii, a w efekcie także straty finansowe.
źródło i zdjęcia: ISOVER
Komentarze