Polskie Centrum Dachowe dołącza do Grupy 4D
4D Grupa zdecydowanie stawia na etykę biznesu i budowanie łańcucha wymiernych korzyści. Nie bez znaczenia jest także rozwój i budowanie najsilniejszej marki na rynku dystrybucji materiałów dachowych. Dlatego też sieć 4D Grupy zrzesza duże i rzetelne hurtownie dachowe. Jedną z nich jest Polskie Centrum Dachowe z Dolnego Śląska, które dołączyła do sieci na początku lutego. PCD to przede wszystkim pełne doradztwo, dobór i kompleksowa sprzedaż pokryć dachowych, z uwzględnieniem potrzeb klienta indywidualnego i biznesowego.
Jakie korzyści mają hurtownie z dołączenia do Grupy 4D?
- Wzrost zainteresowania klientów ofertą - dzięki budowaniu rozpoznawalności 4D Grupy poprzez skuteczną reklamę i promocję, potencjalni inwestorzy będą poszukiwać hurtowni zrzeszonych w 4D Grupie.
- Dodatkowe korzyści finansowe - niezależnie od bieżących warunków współpracy, uczestnictwo w ustaleniach 4D grupy przynoszą dodatkowe korzyści w postaci premii i bonusów.
- Dostęp do produktów marki Montica - to wysokiej jakości marka własna 4D Grupy. Korzystna cena produktów MONTICA pozwala na wyróżnienie oferty na tle produktów konkurencyjnych.
- Poszerzona wiedza - udział w 4D Grupie pozwala na dostęp do analiz rynkowych, szkoleń menedżerskich i innych form wymiany wiedzy i doświadczeń.
- Niższe ceny działań promocyjnych - poprzez zintegrowaną i spójną politykę marketingowo-promocyjną ceny usług są znacznie niższe dla członków 4D Grupy.
- Korzyści wizerunkowe - udział w 4D Grupie wzmacnia wizerunek hurtowni poprzez działania reklamowe, promocyjne w mediach ogólnopolskich i serwisach społecznościowych.
źródło i zdjęcie: 4D GRUPA Sp. z o.o.
Komentarze