Kurs obejmie 59 spotkań w 19 miejscowościach, gdzie prowadzone będą szkolenia produktowe, sprzedażowe oraz marketingowe. Jest to trzymiesięczny cykl, w którym łącznie weźmie udział 3000 osób.
Szkolenia są jednodniowe, a ich tematyka obejmuje:
- Różnego rodzaju okna połaciowe obrotowe i uchylno-obrotowe.
- Okna elektryczne, okna kolankowe oraz okna do płaskiego dachu.
- Produkty komplementarne do okien VELUX - rolety zewnętrzne czy wewnętrzne.
- Jak rozwijać firmę i zdobywać pozycję na rynku w czasie koniunktury?
- Jakie są najnowsze trendy na rynku?
- Jakie nowości znajdą się w ofercie VELUX w 2019 roku?
Sprawdź terminy i miejsca warsztatów:
Styczeń 2019
Luty 2019
Marzec 2019
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie akademia.velux.pl.
Ilość miejsc ograniczona. Każdy z uczestników otrzyma dyplom ukończenia szkolenia i upominek od firmy.
- Jak pokazują nie tylko badania konsumenckie, ale też nasze dotychczasowe doświadczenia, grupy profesjonalne są istotnym źródłem wiedzy dla klientów. Dzięki Akademii współpracujące z nami firmy będą mogły świadczyć usługi na jeszcze wyższym poziomie. Jest to świetna okazja do podniesienia kwalifikacji zawodowych dekarzy, doradców, a także handlowców.
- Program szkolenia będzie też bogaty w wiedzę potrzebną dekarzom w codziennej pracy na budowie. Dodatkowo, jest to dla nich szansa, aby zobaczyć na żywo wszelkie szczegóły i detale techniczne.
- Ponieważ aktywnie słuchamy naszych partnerów biznesowych, będzie to też dla nas okazja aby poznać ich opinie o rynku, kierunkach rozwoju naszych produktów i wzajemnej współpracy - mówi Jakub Bogacz, dyrektor marketingu w firmie VELUX.
Źródło i zdjęcie: VELUX
Komentarze