W uzasadnieniach wyboru padały m.in. takie argumenty: "marka sprawdzona przeze mnie w czasie docieplania poddasza", "łatwość montażu, wytrzymałość, skuteczność, wysoka izolacyjność" czy "marka utrzymująca stabilną jakość w rozsądnej cenie".
Tytuły przyznawane na podstawie opinii klientów są dla naszej firmy największym wyróżnieniem. Co więcej, jeśli za tymi głosami stoją osoby, które wybrały nasze produkty i są zadowolone, że mogą na co dzień cieszyć się komfortem ciepła i ciszy w swoich domach, jest to dla nas tym większa satysfakcja, bo zyskujemy naturalnych promotorów oferowanych rozwiązań, a także potwierdzamy nasze przywództwo rynkowe, mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.
Program Konsumencki Lider Jakości organizowany jest przez redakcję "Strefy Gospodarki", ogólnopolskiego dodatku Dziennika Gazety Prawnej. Celem badań jest wyłonienie najlepszych, pod względem jakości, usług i produktów na rynku. Tegoroczną edycję badania przeprowadzono z udziałem rekordowej liczby, ponad 11 tysięcy respondentów.
źródło i zdjęcie: ISOVER
Komentarze