Agnieszka Węglarz gościem Targów Budma 2016

"Jak przygotować firmę do unikania walki cenowej - oferta wartości" - pod takim tytułem odbędzie się prelekcja Agnieszki Węglarz, zaproszonej przez Business Harvard Review Polska i ICAN Institute. Agnieszka Węglarz od blisko 20 lat zajmuje się marketingiem i biznesem. Pierwsze doświadczenia zdobywała w międzynarodowych agencjach reklamowych (JWT, Publicis, Ammirati Puris Lintas).

Agnieszka Węglarz gościem Targów Budma 2016

W latach 2001-2006 była Dyrektorem Strategii w agencji G7, znanej między innymi z wprowadzenia na rynek marki Heyah. Od 2007 r. pracuję w obszarze nowych technologii. W latach 2007-2013 była menedżerem w firmie Polkomtel. Jako Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej była odpowiedzialna za zarządzanie strategią oraz marketing mixem dla rynku masowego i małych firm. Następnie jako Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką prowadziła program zarządzania marką i doświadczeniami klienta.

W latach 2013-14 jako szef Marketingu w Sygnity S.A. była odpowiedzialna za zarządzanie marką, marketingiem produktowym i PR-em. Strategią zajmuje się zawodowo i z zamiłowania. Strategię definiuje jako umiejętność patrzenia w przyszłość, przewidywania konsekwencji i planowania z wyprzedzeniem.

Prelekcja Agnieszki Węglarz podczas Targów Budma 2016 planowana jest pierwszego dnia targów.

źródło i zdjęcie: Budma.pl

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT