W latach 2001-2006 była Dyrektorem Strategii w agencji G7, znanej między innymi z wprowadzenia na rynek marki Heyah. Od 2007 r. pracuję w obszarze nowych technologii. W latach 2007-2013 była menedżerem w firmie Polkomtel. Jako Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej była odpowiedzialna za zarządzanie strategią oraz marketing mixem dla rynku masowego i małych firm. Następnie jako Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką prowadziła program zarządzania marką i doświadczeniami klienta.
W latach 2013-14 jako szef Marketingu w Sygnity S.A. była odpowiedzialna za zarządzanie marką, marketingiem produktowym i PR-em. Strategią zajmuje się zawodowo i z zamiłowania. Strategię definiuje jako umiejętność patrzenia w przyszłość, przewidywania konsekwencji i planowania z wyprzedzeniem.
Prelekcja Agnieszki Węglarz podczas Targów Budma 2016 planowana jest pierwszego dnia targów.
źródło i zdjęcie: Budma.pl
Komentarze