WIŚNIOWSKI BUSINESS CLUB 2025: spotkanie liderów branży

WIŚNIOWSKI BUSINESS CLUB (WBC) to doroczne wydarzenie, które odgrywa kluczową rolę w podsumowaniu osiągnięć firmy oraz wyznaczaniu strategii na kolejny rok. Spotkanie, zorganizowane 20 stycznia w siedzibie firmy, przyciągnęło elitę – stu najlepszych dystrybutorów i handlowców z całej Polski.

WIŚNIOWSKI BUSINESS CLUB 2025: spotkanie liderów branży

Rok 2024 okazał się dla firmy WIŚNIOWSKI wyjątkowo udany – wprowadzono liczne innowacje produktowe, rozszerzono ofertę asortymentową oraz rozwinięto rynki zbytu.

Tegoroczna edycja WIŚNIOWSKI BUSINESS CLUB była doskonałą okazją do przedstawienia planów na rok 2025 oraz zaprezentowania uczestnikom nowych produktów i technologii, które będą kluczowe w nadchodzącym sezonie.

WBC 2025: perspektywy i wyzwania

Cykl prelekcji podczas WBC otworzył wykład Waldemara Rogowskiego, profesora Szkoły Głównej Handlowej, dyrektora Instytutu Finansów Korporacji i Inwestycji oraz głównego analityka Grupy BIK.

Ekspert omówił kondycję polskiej gospodarki i jej perspektywy na 2025 rok, podkreślając dynamiczny wzrost gospodarczy Polski na tle innych państw w okresie po pandemii.

Rok 2024, według Rogowskiego, wzmocnił ten pozytywny trend, choć gospodarka wciąż boryka się z kluczowymi wyzwaniami, takimi jak niski poziom inwestycji i rosnące koszty energii. Prelegent zaznaczył, że transformacja energetyczna musi stać się priorytetem, aby Polska nie została w tyle wobec globalnych zmian.

Profesor zwrócił także uwagę na obawy społeczne dotyczące przyszłości gospodarki i sytuacji w 2025 roku. Według badań (United Surveys dla Wirtualnej Polski, przeprowadzone w dniach 20–22 grudnia 2024 roku, metodą CATI&CAWI), 46% Polaków martwi się o spadek bezpieczeństwa kraju i kryzys energetyczny, 41% obawia się niestabilności politycznej oraz możliwych konfliktów społecznych, a 33% wskazuje na ryzyko pogorszenia sytuacji gospodarczej i problemów z dostępem do opieki zdrowotnej.

Rośnie niepewność związana z rynkiem pracy i zmianami klimatycznymi. Obawy wpływają na ograniczoną gotowość Polaków do podejmowania ryzyka, co może przełożyć się na zmniejszoną aktywność inwestycyjną i konsumpcyjną.

Pomimo tych wyzwań, perspektywy na 2025 rok dają również powody do optymizmu. Zmiany na rynku mogą stać się impulsem dla innowacji i rozwoju nowych produktów.

Firmy takie jak WIŚNIOWSKI dostrzegają te potrzeby i dynamicznie dostosowują swoją ofertę do zmieniającego się otoczenia, odpowiadając na nowe wyzwania i oczekiwania klientów.

Trendy produktowe 2025

WIŚNIOWSKI BUSINESS CLUB stanowiło również platformę do omówienia nadchodzących trendów produktowych, które będą kształtować rynek w nadchodzących miesiącach.

Marcin Strzelec, dyrektor zarządzający grupą produktową w WIŚNIOWSKI, opowiedział m.in. o silnym trendzie smart home w branży budowlanej i wzroście rynku samych urządzeń smart (o 17%) w latach 2023-2024.

Wiedząc, że dziś 25% Polaków korzysta z aplikacji smart home, a aż 43% Polaków korzysta z aplikacji do sterowania bramą garażową, naturalnym było wprowadzenie nowego rozwiązania, które rewolucjonizuje rynek – jest nim WIŚNIOWSKI Connected. Widzimy jednak kilka ważnych barier, które wpływają na popularność systemu – jednym z nich jest obawa handlowców i monterów przed instalacją rozwiązania w budynku, niepotrzebna jednak. Cały proces konfiguracji trwa kilkadziesiąt sekund i jest tak intuicyjny, że użytkownik może go wykonać samodzielnie, bez pomocy specjalistów – mówił podczas spotkania Strzelec.

Znaczenie smart home w kontekście wprowadzenia do oferty nowego kontaktronu Somfy – IntelliTAG Air io, czyli bezprzewodowego czujnika otwarcia okna, podkreślił również Michał Luraniec, kierownik grupy produktowej stolarka PVC w WIŚNIOWSKI:

Kontrakton jest montowany w okuciu okna. Pozostaje niedostrzegalny dla niepowołanych osób, a jednocześnie skutecznie monitoruje wszelkie ruchy wokół okna, reagując na otwarcie, zamknięcie, uchylenie i wibracje skrzydła – podkreślał ekspert.

Uwagę uczestników przyciągnęły premiery produktowe w ofercie ogrodzeń zaprezentowane przez Grzegorza Mruka, dyrektora zarządzającego grupą produktową systemy ogrodzeniowe.

Wśród najnowszych rozwiązań wyróżniają się nowoczesne ogrodzenia aluminiowe, które charakteryzują się lekkością, trwałością oraz minimalistycznym designem. Kolejną nowinką są pionowe wzory ogrodzeń inspirowane trendem na ogrodzenia palisadowe.

Ogrodzenia aluminiowe charakteryzują się lekkością, trwałością oraz minimalistycznym designem.

Goście specjalni tegorocznej edycji

Podczas spotkania nie mogło zabraknąć sportowego ambasadora marki, Pawła Wąska – polskiego skoczka narciarskiego, który pod koniec 2024 r. rozpoczął współpracę sponsoringową z firmą.

Cieszę się, że mogę być tutaj z czołowymi, najlepszymi sprzedawcami produktów WIŚNIOWSKI z całego kraju. Takie spotkania budują, pokazują siłę organizacji i tym bardziej jestem dumny z inspirującej współpracy – wspominał w kuluarach Wąsek.


Źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT