– Silne marki to takie, z których wyrazistą filozofią chcemy się identyfikować; których komunikacja marketingowa do nas przemawia – bawi nas, wzrusza, przekonuje; które sprawiają, że czujemy się częścią podobnie myślącej i czującej społeczności. Budowa takiej marki to ciężka, wieloletnia praca. Warto ją nagradzać – wyjaśnia Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. na Polskę.
Tytuł Superbrands 2024 dla marki WIŚNIOWSKI został przyznany na podstawie wyników niezależnego badania konsumenckiego, w którym uczestniczyło 3,5 tysiąca osób.
Badanie przeprowadzone przez instytut ARC Rynek i Opinia objęło analizę 3000 marek w ponad 100 kategoriach.
W kolejnym etapie oceny dokonała Rada Marek – 40-osobowy zespół ekspertów z dziedzin takich jak branding, marketing, badania, strategia, reklama i PR.
Ostateczny wynik był połączeniem opinii konsumentów i ekspertów. Wspólnie uznali oni, że marka WIŚNIOWSKI „cieszy się najlepszą reputacją w swojej branży, oferując użytkownikom istotne korzyści emocjonalne i fizyczne, które są przez nich pożądane i rozpoznawalne, a jednocześnie stanowią przewagę nad konkurencją”.
– Rozpoznawalna marka to coś więcej niż logo czy hasło – to spójna opowieść, która odpowiada na realne potrzeby ludzi i staje się integralną częścią ich codzienności. Od 35 lat tworzymy nie tylko niezawodne produkty, ale przede wszystkim emocjonalną więź z naszymi klientami – opartą na zaufaniu, jakości i wspólnej wizji bezpieczeństwa oraz komfortu. Tytuł Superbrands 2024 to uznanie dla konsekwentnie realizowanej strategii wizerunkowej marki WIŚNIOWSKI – podsumowuje Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI.
Superbrands to niezależna organizacja, która od 30 lat promuje ideę brandingu.
Jej historia zaczęła się od audycji radiowej nadawanej na antenie GLR (obecnie BBC London), poświęconej markom i ich wpływowi na życie konsumentów.
Obecnie projekt działa w 90 krajach na całym świecie, a w Polsce jest obecny od 2005 roku.
Źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.
Komentarze