- Cały czas pracujemy nad tym, by móc oferować klientom ciekawe rozwiązania wnętrzarskie, a jednocześnie inspirować do zabawy kolorem. Naszym wyróżnikiem jest zaawansowany system barwienia, dzięki któremu paleta dostępnych kolorów to ponad 13 tys. odcieni. Ale Tikkurila to znacznie więcej niż tylko kolory. Naszym znakiem rozpoznawczym jest także szerokie portfolio wysokiej jakości produktów, w tym ciekawych rozwiązań dekoracyjnych.
- Dobrym przykładem jest choćby farba tablicowa, która pozwala na stworzenie w domu tablicy kredowej i to nie tylko w klasycznej czerni, ale praktycznie w każdym ulubionym kolorze. Wyróżnienia, takie jak Złoty Laur Konsumenta przyznawane głosami samych klientów są dla nas potwierdzeniem popularności i zaufania, jakimi cieszą się nasze produkty. Złote godło stanowi też wspaniałą rekomendację dla innych do zakupu farb Tikkurila - mówi Marta Chowańczak, marketing manager marki Tikkurila.
Laur Konsumenta to ogólnopolski sondaż opinii klientów, na bazie którego co roku wybierane są najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Minimalna liczba głosów dla każdej z nich wynosi 1000. Zbieranie opinii odbywa się drogą telefoniczną, a także w sondach internetowych obejmujących ponad 15 000 serwisów.
Źródło i zdjęcie: Tikkurila
Komentarze