Narzędzia oznaczone nowym logo będą dostępne w sklepach od 1 października 2018 roku.
Zmiana wpisuje się w strategię międzynarodowego wzrostu firmy, której celem jest zapewnienie rozwoju w blisko 100 krajach na świecie.
- Przez 70 lat dostarczaliśmy nagradzane za swoją innowacyjność i niezawodność produkty i w końcu nadszedł czas, aby skoncentrować się na rozwoju prawdziwej globalnej spółki, pozostającej w zgodzie z japońską tradycją. Ponadto zaangażowaliśmy się w pełni w przyspieszenie rozwoju, dzięki współpracy z jednym z największych funduszy prywatnego kapitału na świecie – firmą KKR (Kohlberg Kravis Roberts) - mówi Osami Maehara, prezes holdingu Hitachi Koki.
Celem firmy jest zdobycie pozycji globalnego lidera w produkcji elektronarzędzi oraz urządzeń wykorzystywanych w nauce.
Zgodnie z przyjętą strategią, Hitachi Koki chce osiągnąć poziom sprzedaży w wysokości 2,7 miliarda dolarów do roku obrotowego 2020. Zmiana marki jest pierwszym krokiem, aby osiągnąć zamierzony cel.
Marka HiKOKI powstała w oparciu o trzy podstawowe zasady, które przewodzą spółce: innowacyjność technologiczna zwiększająca wydajność, niezawodność urządzeń produkowanych przez 70 lat działalności spółki oraz nowy potencjał rozwoju na rynku.
Dzięki nowemu partnerstwu holding Hitachi Koki chce usprawnić swoje działania, a także przyspieszyć wzrost i umocnić pozycję rynkową dzięki późniejszym inwestycjom na rynku globalnym, jako światowy lider w produkcji.
Źródło i zdjęcie: HiKOKI
Komentarze