Pierwsze 9 miesięcy 2017 r. to dla Śnieżki również wzrost sprzedaży na większości rynków eksportowych, wśród których dominujące są kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Na rynku ukraińskim sprzedaż (liczona w mln zł) wzrosła o 5,2%, zaś na rynku białoruskim o 7,8%. Dodatnią dynamikę sprzedaży odnotowano też na pozostałych rynkach - wyniosła ona 4%. W przypadku rynku polskiego wskaźnik ten, w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., ukształtował się natomiast na poziomie 96,9%.
Śnieżka to jeden z czołowych brandów nie tylko na rynku polskim, lecz także m.in. ukraińskim, białoruskim czy mołdawskim. Nowoczesne zakłady produkcyjne przedsiębiorstwa, zlokalizowane w Polsce, na Ukrainie oraz Białorusi, produkują rocznie 140 mln litrów różnego rodzaju wyrobów chemii budowlanej, które cieszą się zaufaniem odbiorców na ponad 30 rynkach.
W portfolio Śnieżki znajdują się takie marki jak: Magnat, Vidaron, Foveo-Tech i Beston. Jako lider nowoczesnych rozwiązań, Śnieżka wprowadza do oferty produkty, które rewolucjonizują rynek. W bieżącym roku taką nowością była plamoodporna ceramiczna farba do wnętrz, redukująca poziomu formaldehydu mogącego występować w powietrzu wewnątrz pomieszczeń - Magnat Sypialnia Pokój Dziecka. Szerokie portfolio wyrobów wzbogaciła też m.in. linia produktów dekoracyjnych Śnieżka Moje Deko.
źródło i zdjęcie: Śnieżka
Komentarze