Dzięki naszemu doświadczeniu i kompetencji zespołu to właśnie grupa menedżerów z Polski kreuje i koordynuje działania firmy na obszarze Europy Wschodniej, mówi Bogumił Stepan, prezes oddziału firmy OSRAM w Polsce oraz szef sprzedaży w regionie. Jest to dla nas duże wyróżnienie i jednocześnie wyzwanie. Zarządzanie sprzedażą na tak różnorodnych obszarach, oprócz doświadczenia, wymaga również otwartości w poznawaniu kultur oraz rozumienia specyfiki rynków. Pod tym względem polski oddział sprawdza się już od lat, współtworząc strategie sprzedaży i działań marketingowych na podlegających nam rynkach.
Kraje w naszym regionie bardzo różnią się od siebie pod względem rozpoznawalności marki OSRAM, fragmentacji rynków oraz ich zaawansowania technologicznego, a także sposobów prowadzenia biznesu, mówi Janusz Mitko, pełniący funkcję szefa marketingu dla regionu Europy Wschodniej. Aby efektywnie wdrażać projekty, potrzeba ogromnej elastyczności zarówno w strategii jak i działaniach operacyjnych.
źródło: OSRAM
Komentarze