Nowa odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ® jest rozwinięciem ubiegłorocznych działań reklamowo-promocyjnych. Jej cele to wzmocnienie wizerunku marki jako eksperta wśród gładzi szpachlowych poprzez wykorzystanie wizerunku znanego sportowca - Mameda Khalidova oraz wzrost sprzedaży produktów i umocnienie konkurencyjnej pozycji na rynku. Kampania obejmuje telewizję, internet oraz prasę.
Trzon działań stanowią dwa, znane już odbiorcom, spoty telewizyjne: "Radio" oraz "Lekcja". Emisję zaplanowano na cały okres remontowo-budowlany, w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych.
Uzupełnienie kampanii stanowią reklamy prasowe oraz artykuły sponsorowane w najpopularniejszych magazynach tematycznych. Działania będą prowadzone również w internecie: na dedykowanym kanale YouTube, za pomocą kampanii banerowej oraz reklam w wyszukiwarkach i na platformach VOD.
Obydwa spoty reklamowe oraz materiały dodatkowe można obejrzeć na kanale YouTube marki ACRYL-PUTZ®: https://www.youtube.com/channel/UC7QS93PJ-HF5VKwYXxHcAKQ.
źródło i zdjęcie: Śnieżka
Komentarze