W raportowanym okresie zysk operacyjny Grupy Kapitałowej, w której skład wchodzi: FFiL Śnieżka SA, Śnieżka Ukraina oraz Śnieżka Bel-Pol, osiągnął wartość 29,1 mln zł, a marża zysku operacyjnego ukształtowała się na poziomie 9,7% (rok wcześniej było to 10,2%). Zysk netto Śnieżki w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. wyniósł 21,6 mln zł.
W analizowanym okresie wartość sprzedaży w Polsce wzrosła o 1,5% w stosunku do I półrocza 2012 r. i wyniosła 192,5 mln zł. Grupa odnotowała także wzrost sprzedaży na Ukrainie (o 7,1%) i na Białorusi (o 21,6%) w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku.
Do najważniejszych działań marketingowych prowadzonych przez spółkę w I półroczu 2013 r. należą zakrojone na szeroką skalę kampanie reklamowe marek: Śnieżka Satynowa, Magnat Ceramic, ACRYL-PUTZ® i VIDARON.
W lipcu 2013 r. Spółka wypłaciła rekordową w swojej historii dywidendę, w wysokości 2,5 zł na jedną akcję.
źródło: Śnieżka
Komentarze