Dziennik "Rzeczpospolita" jak każdego roku przygotował nową edycję Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek. W tym elitarnym gronie oczywiście nie zabrakło flagowego brandu PPG Deco Polska - w kategorii produktów niespożywczych marka Dekoral zajęła 18. miejsce, a tym samym ponownie pokonała innych producentów farb.
Jak wynika z zestawienia, Dekoral pozostaje jednym z najsilniejszych brandów w Polce. W ogólnym rankingu pokazującym siłę 330 marek ze wszystkich kategorii (od produktów spożywczych i alkoholi, poprzez finanse aż po handel i usługi) zajął doskonałą 51. lokatę. Dekoral uzyskał także imponujące wyniki w badaniu "priorytetu w świadomości", zdobywając w tym zestawieniu 12. pozycję. W praktyce oznacza to, że klienci planujący remont mieszkania nawet nie biorą pod uwagę wyboru innych farb niż Dekoral.
Produkty marki oceniane są też jako prestiżowe i wysokiej jakości (odpowiednio 23. i 47. lokaty). Nic więc dziwnego, że klienci bez wahania polecają farby Dekoral swoim znajomym, o czym świadczy 15. pozycja w klasyfikacji, opartej o wskaźnik referencji: 18. miejsce w rankingu polskich marek niespożywczych to dla nas doskonały wynik, świadczący o mocnej pozycji marki Dekoral na polskim rynku.
Nie mniej ważne pozostają dla nas szczegółowe wyniki badań, pokazujące, że dla klientów Dekoral pozostaje pierwszą marką farb, którą bez wahania polecają znajomym – mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral. Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2011 został opracowany przez redakcję dziennika "Rzeczpospolita" we współpracy z firmami Acropolis Advisory oraz Nielsen Poland.
źródło: materiały prasowe PPG Deco Polska
Komentarze