Dekoral z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku

Marka Dekoral po raz kolejny zwyciężyła w kategorii "Farb dekoracyjnych" prestiżowego rankingu Budowlana Marka Roku - jest nieprzerwanie doceniana od 6 lat. Nagrody przyznawane są przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku na podstawie opinii 2000 firm wykonawczych.

Dekoral z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku

Dekoral ponownie okazał się być najlepszą marką farb w opinii zawodowych wykonawców. W tegorocznej edycji rankingu "Budowlana Marka Roku" flagowy brand PPG Deco Polska zdobył tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku w kategorii "Farby Dekoracyjne".

W prestiżowej klasyfikacji tworzonej przez ASM marka Dekoral jest corocznie nagradzana już od 2006 roku.

"Fakt, że przez tyle lat Dekoral utrzymuje pozycję lidera i zdobywa tytuł najlepszej marki farb wewnętrznych, to dla nas wielki powód do dumy. Przede wszystkim cieszy nas jednak zaufanie, jakim ponownie obdarzyli nas sami fachowcy - trudno bowiem o bardziej obiektywną opinię niż ta pochodząca od osób, które na co dzień pracują z naszymi produktami. Jednocześnie tytuł "Złotej Budowlanej Marki Roku" to dla nas potwierdzenie skuteczności naszej polityki produktowej oraz kierunku, w jakim rozwijamy ofertę Dekoral" powiedziała Aneta Jarosz-Pałach, manager ds. wsparcia marketingowego w PPG Deco Polska, która odebrała nagrodę podczas konkursowej gali.

"Bardzo dziękujemy wszystkim fachowcom, którzy w badaniu ASM docenili markę Dekoral. Jesteśmy im ogromnie wdzięczni za zaufanie, jakim obdarzyli naszą markę - to zaufanie będzie dla nas doskonałą motywacją do dalszego rozwijania i ulepszania oferty produktów Dekoral" dodała Aneta Jarosz-Pałach.

Ranking Marek Budowlanych jest badaniem przeprowadzanym corocznie przez firmę ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Klasyfikacja jest tworzona na podstawie ankiet wypełnianych przez przedstawicieli ok. 2000 firm wykonawczych z całego kraju, dzięki czemu ranking ASM wyróżnia się obiektywnością oraz rzetelnością.

Przedsiębiorstwa oceniają bowiem m.in.: jakość produktu w odniesieniu do oferty konkurencji, stosunek jakości do ceny a także to, jak często sami sięgają po produkty z oferty danej marki. W edycji 2012 zbadano łącznie 27 kategorii produktowych.

źródło i zdjęcie: biuroprasowe.netpr.pl

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT