Dun & Bradstreet od 170 lat oferuje usługi w zakresie dostarczania wiedzy koniecznej do podejmowania właściwych decyzji biznesowych. Certyfikat Wiarygodności Biznesowej przyznawany jest jedynie firmom gwarantującym wysoki poziom rentowności w wyniku prowadzenia swojej działalności. Dane finansowe badanej firmy muszą potwierdzać płynność finansową, niski poziom zadłużenia i niewielką liczbę przeterminowanych płatności.
Dystrybutor marki Benjamin Moore otrzymał Certyfikat Wiarygodności Biznesowej, który jest potwierdzeniem solidności kontrahenta, z którym można bez obaw nawiązywać biznesowe kontakty. Przyznawane przez Dun & Bradstreet wyróżnienie jest uznawane na całym świecie i przyczynia się do wzrostu rynkowej atrakcyjności firmy.
Przed podjęciem decyzji o przyznaniu danej firmie Certyfikatu Wiarygodności Biznesowej wykonywana jest analiza wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych oraz analiza moralności płatniczej według programu DunTrade®.
B.M. Polska jest jednym z liderów rynku w segmencie sprzedaży ekskluzywnych produktów wykończenia wnętrz. Jest dystrybutorem marek, takich jak Benjamin Moore, Blue Mountain, Candis oraz Richard. Salony firmowe spółki znajdują się w Gdyni, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Firma dysponuje również siecią punktów dystrybucyjnych w całej Polsce.
Dystrybutor marki Benjamin Moore otrzymał Certyfikat Wiarygodności Biznesowej jako jedna z około 600 polskich firm zasługujących na to wyróżnienie według raportu za 2010 r.
źródło i zdjęcia: B.M. Polska
Komentarze