Incana S.A. w maju przeprowadziła ofertę prywatną akcji, z której pozyskała 1 mln zł. Środki te spółka zainwestuje w rozwój własnej sieci dystrybucji produktów marki Incana i zwiększenie kapitału obrotowego firmy.
- Debiut na tzw. małej giełdzie to nowy etap na drodze rozwoju w ponad siedmioletniej historii spółki Incana. Wejście na rynek NewConnect to konsekwentnie obrany przez nas krok, który umożliwi dalszą realizację strategii firmy. Zamierzamy się teraz skupić na pozyskaniu nowych rynków i kanałów sprzedaży, a docelowo na osiągnięciu pozycji lidera rynku nowoczesnych systemów do dekoracji ściennych - mówi Dariusz Suchy, prezes zarządu Incana S.A.
Spółka ponad trzy lata temu wycofała swoje produkty z sieci hipermarketów i buduje własną sieć sprzedaży. Rozwija ekspozycje produktów marki Incana w wyspecjalizowanych hurtowniach i salonach z ceramiką.
Wyniki finansowe Incana S.A.
Po pierwszej połowie 2011 roku Incana S.A. wypracowała 4,49 mln zł przychodów ze sprzedaży przy zysku netto na poziomie 210,71 tys. zł. W porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku przychody spółki wzrosły o 44,74 proc. W 2010 roku spółka miała 6,53 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 230 tys. zł zysku netto.
źródło i zdjęcie: Incana S.A.
Komentarze