Termin: 15 - 17.09.2011 r.
Miejsce: Warszawa, Expo XXI
Informacje dodatkowe: Wystawcami Targów Idealny Dom i Wnętrze są producenci i dystrybutorzy mebli oraz akcesoriów i dodatków wnętrzarskich, tj. tkanin, płytek ceramicznych, armatury łazienkowej i kuchennej, podłóg, okien i drzwi, sprzętu audio-video, RTV, oświetlenia, systemów typu "inteligentny budynek", farb i tapet oraz wszelkich artykułów dekoracyjnych.
Największą grupą odwiedzających wystawę są architekci i projektanci wnętrz, styliści i aranżerzy, a także właściciele i managerowie sklepów meblowych, centrów i parków handlowych, hotelarzy i restauratorów. Znacząca grupę stanowią także indywidualni zwiedzający - mieszkańcy Warszawy i Mazowsza. Są to jedyne wyłącznie wnętrzarskie targi w Warszawie.
Targi Idealny Dom i Wnętrze to także prezentacja nowatorskich, innowacyjnych rozwiązań w branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz. Służy temu organizowany podczas wystawy konkurs na Najbardziej Innowacyjny Produkt, do którego zaproszono wszystkich wystawców.
Innowacyjność w tej branży jest wyjątkowa. Co roku pojawiają się nowe ekologiczne, energooszczędne i ułatwiające życie rozwiązania w sektorze AGD, ale nie tylko. Zwiedzający targi mieszkańcy Warszawy i Mazowsza będą mieli okazję zapoznać się z wyjątkowymi innowacyjnymi rozwiązaniami także producentów armatury łazienkowej, tkanin, płytek ceramicznych i wielu innych.
Rok 2011 zapowiada się znakomicie w branży wyposażenia wnętrz. Otwierają się nowe sklepy, przybywa importerów, rośnie eksport i popyt wewnętrzny. To rodzi nowe potrzeby, a Targi Idealny Dom i Wnętrze mają ambicję sprostać tym wymaganiom.
Podczas trzydniowych targów zapraszamy na seminaria i konferencje branżowe, m.in.:
- Seminarium dla Architektów i Projektantów Wnętrz, na którym autorytety w branży przedstawią trendy na 2012 rok, a nasi wystawcy zaprezentują swoje najlepsze produkty i rozwiązania. Spotkanie to skupia ponad 300 projektantów i architektów wnętrz z całej Polski!
- Szkolenia dla managerów sklepów meblowych i z wyposażeniem wnętrz. Podczas tego spotkania specjaliści od Visual merchandisingu pokażą jak urządzić sklep i witrynę sklepową aby zwiększyć obrót i zdobyć lojalność klienta, powiedzą również jak umiejętnie rozmawiać z klientem i jak prawidłowo rozpoznać jego potrzeby.
- Spotkania producentów i handlowców z przedstawicielami wielkich centrów i parków handlowych. Planujemy również spotkania z przedstawicielami z zagranicy.
źródło i zdjęcie: www.perfecthome.pl