Kampania reklamowa MIWO ma charakter wizerunkowy i skupia się na promowaniu zalet wełny mineralnej, szklanej i skalnej oraz korzyści z jej stosowania w izolacji budynków.
- Izolacja przegród budynku, takich jak ściany i dachy to dla wielu z nas sprawa dość skomplikowana od strony technicznej. Jako inwestorzy musimy wybrać właściwą izolację, ale nie wszyscy wiemy jak to zrobić i jaka izolacja będzie najlepszym wyborem. Kampania reklamowa MIWO przedstawia różne aspekty techniczne, ale w sposób bardzo prosty i zrozumiały dla każdego inwestora indywidualnego - mówi Jolanta Ciesielska, kierownik komunikacji MIWO.
Do promowania zalet wełny mineralnej została stworzona sympatyczna postać - pan Miwosz, który „był mądry” i do izolacji swojego domu wybrał wełnę mineralną i dzięki temu uzyskał komfort na długie lata i wiele korzyści, których nie zapewniają inne popularne materiały izolacyjne.
Hasło przewodnie „Bądź mądry, do izolacji domu wybierz wełnę mineralną” towarzyszy wszystkim działaniom reklamowym kampanii.
- Branża izolacji w Polsce dynamicznie rośnie. Jest to związane z rozwojem rynku mieszkaniowego, a także rosnącą świadomością społeczeństwa na temat termomodernizacji budynków. Chcemy, by wełna mineralna zaistniała w świadomości odbiorców reklamy jako najlepszy materiał do izolacji budynków, gdyż jest to materiał sprawdzony od wielu lat, innowacyjny i łączący w sobie wiele zalet.
- Wełna mineralna zapewnia nie tylko bardzo dobrą izolacyjność termiczną, ale też znakomite właściwości pochłaniania dźwięków, niepalność i ognioodporność, wytrzymałość mechaniczną połączoną z naturalną sprężystością czy paroprzepuszczalność - podkreśla Jolanta Ciesielska.
Stowarzyszenie MIWO działa od ponad 20 lat. Od początku swego istnienia prowadzi działania w celu budowania świadomości na temat izolacji budynków jako metody zwiększenia ich efektywności energetycznej.
Działania te skierowane są zarówno do decydentów, jak i do szerszego audytorium. W zakresie działań komunikacyjnych warto wspomnieć newslettery MIWO czy cykl webinariów prowadzonych przez ekspertów MIWO we współpracy z redakcją Muratorplus.pl na temat izolacji domów z wykorzystaniem wełny mineralnej.
Zapraszamy na stronę MIWO www.miwo.pl
i na landing page kampanii reklamowej http://miwo.pl/badz-madry/
Facebook: https://www.facebook.com/welnamineralna/
Źródło i zdjęcia: Stowarzyszenie Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej MIWO
Komentarze