Akcja edukacyjna Styropian.men PSPS na targach Budma 2019

STYROPIAN.men - akcja edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) wraca na Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu. Jak przed rokiem, Gwiazdy Termoizolacji: Styropian Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy można spotkać przy stoisku wystawienniczym PSPS - nr 4 w Pawilonie 7.

Akcja edukacyjna Styropian.men PSPS na targach Budma 2019

- STYROPIAN.men przebojem zdobył ubiegłoroczne Targi BUDMA i na pewno podobnie będzie tym razem. Nasza akcja w nowatorski sposób pokazuje konsumentom, jak wiele zalet ma styropian, jak uniwersalnym jest wyrobem i jak szerokie ma zastosowanie.

- Staramy się zwrócić uwagę odbiorców na cechy styropianu zależnie od jego przeznaczenia, ponieważ to właśnie prawidłowy dobór parametrów płyt zapewnia energooszczędność naszych domów, ciepło i trwałość naszych ścian, podłóg i dachów czy wreszcie czyste powietrze w naszym otoczeniu - mówi prezes PSPS Kamil Kiejna.

Jak tłumaczy szef PSPS, bohaterowie akcji STYROPIAN.men obrazują najważniejsze cechy styropianu:

  • Skuteczność i niezawodność: Styropian Biały - lider i medalista w biało-czerwonych barwach, od kilkudziesięciu lat najchętniej wybierany produkt do termoizolacji polskich domów.
  • Energooszczędność i innowacyjność: Styropian Szary - produkt przyszłości, awangardowy, wydajny i inteligentny, jest odpowiedzią na rosnące wymagania budownictwa energooszczędnego. Dzięki niskiej lambdzie wynoszącej nawet 0,031 W/mK, pozwala nawet o 30 % zmniejszyć grubość izolacji bez straty dla jej efektywności.
  • Trwałość i wytrzymałość: Styropian Twardy - odporny, sprawdzony i pewny. Dzięki wysokiej odporności na ściskanie zapewnia trwałość i bezpieczeństwo obciążonych podłóg, parkingów, dachów i stropodachów.
  • Niska nasiąkliwość i odporność na niesprzyjające warunki: Styropian Wodoodporny - specjalistyczne płyty EPS znajdują zastosowanie przy izolacji fundamentów, piwnic i innych miejsc czy elementów poniżej poziomu gruntu. Wyrób ten radzi sobie z długotrwałym działaniem wody i nie pozwala na rozwój grzybów i bakterii, zachowując przy tym parametry izolacyjne.

- Dzięki uniwersalności i nietuzinkowej formule STYROPIAN.men udało nam się dotrzeć z wiedzą, jak dobierać styropian, do bardzo licznych odbiorców. Targi BUDMA stwarzają ku temu kolejną możliwość, z której jak co roku chętnie korzystamy - podsumowuje prezes Kiejna.

Bohaterów akcji edukacyjnej STYROPIAN.men spotkać można na Targach BUDMA 2019 w dniach 12-14 lutego 2019 r. Relację z Poznania można na bieżąco śledzić na profilu kampanii PSPS na Facebooku.

Źródło i zdjęcie: Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu


Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT