Autorami programu są dr Grażyna Wąsowicz-Kiryło, psycholog ekonomiczny oraz Henryk Siodmok, doktor nauk ekonomicznych, prezes Grupy Atlas.
Wspólne przedsięwzięcie jest unikatowym połączeniem teorii z praktyką w zarządzaniu marketingiem i sprzedażą. Studium powstało z myślą o aktualnych lub przyszłych pracownikach obu działów, którzy chcieliby podnieść swoje kwalifikacje i wzmocnić własną pozycję na wymagającym rynku pracy.
"Sprzedaż stanowi kluczowy proces warunkujący funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Pomimo swojego znaczenia, zagadnienia te nie są praktycznie przedmiotem kształcenia akademickiego, podobnie jak zagadnienia współpracy i współdziałania sprzedaży z marketingiem. W efekcie, pracownicy wypracowują swoje umiejętności w praktyce, nierzadko ucząc się na własnych błędach. Paradoksem jest, że sprzedaż, jedyny kanał przychodów dla firmy, jest przedmiotem ograniczonego kształcenia, natomiast szeroko traktuje się temat wydatków/kosztów. Uznaliśmy, razem z SWPS, że warto to zmienić. Atlas wychodząc z tą inicjatywą daje wyraz trosce o efektywność procesów gospodarczych w Polsce. Jest to postawa godna lidera rynkowego. Wpisuje się to w politykę odpowiedzialności społecznej i jest pożyteczne wizerunkowo" wyjaśnia prezes Siodmok.
Zajęcia na nowym kierunku studiów uruchomionym przez Atlas i SWPS, zajęcia poprowadzi prezes Grupy Atlas, a także Krzysztof Ogórek, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu. Słuchacze będą mieli również okazję skonfrontować dotychczas zdobytą wiedzę z doświadczeniami innych praktyków biznesu, zaproszonych do współpracy przez Atlasa i SWPS. Zapisy już trwają. Zajęcia rozpoczną się w październiku 2012 r.
źródło i zdjęcie: Atlas
Komentarze